Фільтри
- 24
- 48
- 62
- 86
Знайдено 11 товарів
Rubiks - товари бренду
Бренди
Всі брендиЛегендарні головоломки RUBIK'S
Найпопулярніша іграшка-головоломка вперше з'явилася в магазинах Будапешта в 1977 році. Її творцем став угорський скульптор і професор архітектури Ерне Рубік. В Угорщині головоломка RUBIK'S відома під назвою «Чарівний куб». За останні 30 років винахід зазнав ряд змін і удосконалень, що вплинули на конструкцію і зовнішній вигляд продукту.
Сьогодні ексклюзивні авторські права на колірне оформлення та механізм популярних головоломок має підрозділ «Рубікс» британської компанії Seven Towns. Тільки тут випускають оригінальну іграшку, що так подобається дітям і дорослим.
Різноманітність продуктів
Серед товарів, представлених компанією-виробником, знайдуться вироби, які зацікавлять дошкільнят, підлітків і дорослих. Дітям 5–9 років рекомендуємо придбати цікавого «Ведмедика» із гранями різного кольору і форми або куб 2×2, малюкам 3–4 років для розвитку логічного і образного мислення згодиться «Змійка», що складається з 24 однакових трикутників. Із неї дитина збере собачку, квітку, кульку або пташку. Досвідченим куберам радимо придбати модель 4×4 або 5×5. Вибрати і замовити іграшку ви можете в нашому інтернет-магазині. Доставка здійснюється по Києву та інших містах України.
Матеріали і колірна гамма кубика Рубіка
Жовтий, білий, помаранчевий, синій, червоний і зелений кольори традиційно залучають для фарбування граней оригінального куба 3×3. На одну з білих плиток нанесено фірмовий логотип бренда. У 2013 році компанія відмовилася від використання кольорових наклейок і розпочала виробництво продукту з утопленими пластиковими гранями. Це забезпечило більшу витривалість і довговічність іграшки.
Справжній кубик Рубіка виготовляється з нетоксичного чорного АВS-пластика, який при терті створює характерний упізнаваний звук. Усі товари виробника відповідають міжнародним вимогам, а також європейським стандартам якості та безпеки EN 71.
У чому користь гри
- Моторика рук. Щоб зібрати «Чарівний куб», треба здійснити чимало поворотів його гранями вгору, вниз, праворуч і ліворуч. Протягом гри у дітей поліпшується дикція і мова.
- Логічне мислення. Вирішуючи складну задачу, дитина продумує дії на декілька кроків вперед і планує послідовність операцій.
- Розвиток пам'яті. Необхідність вибудовувати ланцюжок алгоритмів покращує і розширює обсяг пам'яті. Гравці-початківці здатні запам'ятати до 8 алгоритмів, а досвідчені спідкубери тримають у голові 150–200 варіантів.